Tämä keskustelupalsta on avoin kaikille Lyseon ystäville. Voit luoda itse keskusteluaiheen tai osallistua muiden jo aiemmin aloittamiin keskusteluihin. Keskustelupalstalla voi esimerkiksi jakaa omia Lyseo-muistoja, antaa kehitysideoita Lyseo-seuran toimintaa koskien tai huhuilla luokkakokousta kasaan. Noudatathan lyseolaisia käytöstapoja myös tällä foorumilla, kiitos. Antoisia keskusteluhetkiä toivottaa Lyseo-seura!

Vuosikokous ti 11.5...

Vuosikokous ti 11.5.2021 klo 16 Joensuun Tiedepuistolla - Tervetuloa!

1 Viestit
1 Users
0 Likes
736 Näyttökerrat
Viestit: 1
Admin
Topic starter

Tervetuloa Joensuun Lyseo-seura ry:n sääntömääräiseen vuosikokoukseen 11.5.2021 klo 16.00.

Kokous pidetään Joensuun Tiedepuistolla osoitteessa Länsikatu 15, luokassa 101. Käynti luokkaan on Tiedepuiston pääovesta, luokka sijaitsee vasemmalla. Kokouksen jälkeen on uuden hallituksen järjestäytymiskokous noin klo 17.00.

Kaikki Lyseo-seuran jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita kokoukseen! 🙂

Kevätterveisin,