Tämä keskustelupalsta on avoin kaikille Lyseon ystäville. Voit luoda itse keskusteluaiheen tai osallistua muiden jo aiemmin aloittamiin keskusteluihin. Keskustelupalstalla voi esimerkiksi jakaa omia Lyseo-muistoja, antaa kehitysideoita Lyseo-seuran toimintaa koskien tai huhuilla luokkakokousta kasaan. Noudatathan lyseolaisia käytöstapoja myös tällä foorumilla, kiitos. Antoisia keskusteluhetkiä toivottaa Lyseo-seura!

Lyseon lukio juhlii...

Lyseon lukio juhlii marraskuussa 2021 - tässä juhlatärpit!

1 Viestit
1 Users
0 Likes
762 Näyttökerrat
Viestit: 1
Topic starter

Tiesitkö, että marraskuun alussa juhlitaan Lyseon lukion 155-vuotisjuhlaa?

Lyseon tiloihin pääsee tutustumaan osallistumalla maanantaina 1.11.2021 järjestettäviin opastettuihin kierroksiin.

Pääjuhla järjestetään kouluyhteisön kesken tiistaina 2.11. ja striimataan muulle yleisölle. (Linkki koulun verkkosivuilta www.joensuu.fi/lyseonlukio tapahtumapäivänä.) Juhlapuhujana on tutkijatohtori Ville Sinkkonen Ulkopoliittisesta instituutista, ja tervehdyksiä esittävät mm. IBO:n pääjohtaja Olli-Pekka Heinonen ja eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen.

Luokkakokouksia on mahdollista järjestää maanantaina 1.11. klo 16-19 Tiedepuistolla. Yhteydenotot luokkakokuksiin liittyen sirpa.frondelius@edu.joensuu.fi.
This topic was modified 2 vuotta sitten by Juuso Turunen

Postattu : 07/10/2021 10:21 am